22 Ocak 2008 Salı

Hakimiyet

Hani hep deriz ya "Aklımda çok güzel şeyler var, ah bir de başlayabilsem..." diye. Ve bazıları vardır, bunu tekrar ve tekrar söylemek yerine başlamayı seçen...

Ekibi ilk önce Level dergisi aracılığıyla tanımıştım. Trailer Project ismini verdikleri projeleri adı altında olmayan bir filmin, Ejderjha Mızrağının fragmanını çekeceklerdi...

Akabinde bir yarışma projesi için çekilen Gözler ve bu yarışmanın ödülü ile giriştikleri 3. çalışmaları 42.Ekip ...

42. Ekip in yayınlanışından önce Babun Film kuruldu. 42. Ekip beklentilerimi fazlasıyla karşılayacak bir yapım olarak karşıma geldi...

Eski dost Babun'u uzun süredir takip etmiyordum. Sık Kullanılanların bir köşesinde unutlumuş bir şekilde buldum ve merakla siteye girdim...

Benim yokluğum Babun ekibinin yan gelip yattığı bir dönem olarak geçmemiş açıkcası. Özellikle son kısa filmleri Hakimiyet gerek konusu gerekse çekimleri ve efektleri ile tek kelime ile müthiş bir kısa film.

Bilim Kurgu türündeki bu filme ve ekibin diğer çalışmalarına ulaşmak ise isteyenler için

http://www.babun.org

Hiç yorum yok: